Zamieszczone przez mottom
Serwisowanie Yeti tańsze niż myślisz
Zwiń
X
-
Serwisowanie Yeti tańsze niż myślisz
Prawidłowe serwisowanie auta jest bardzo ważne i często kosztowne. Na szczęście, nie dotyczy to ©kody Yeti.
©koda Yeti to model, który w tym zakresie oferuje jedne z najniższych kosztów w swoim segmencie. W porównaniu z konkurencyjnymi modelami (m.in.: Kia Sportage, Hyundai ix35, Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX, Dacia Duster), Yeti wyposażony w silnik benzynowy plasuje się na trzecim miejscu, pod względem najniższych kosztów serwisowania, natomiast spośród modeli napędzanych jednostką diesla – jest drugi.
Dla przykładu, użytkownik Yeti za amortyzator tylny zapłaci 280 zł. Przednia tarcza hamulcowa to koszt 236 zł, w przypadku Yeti wyposażonego w silnik benzynowy i około 250-310 zł w przypadku silnika diesla. Tylna tarcza hamulcowa to wydatek rzędu 184 zł (benzyna) lub 203-209 zł (diesel). Za nową chłodnicę zapłacimy od 622 zł (benzyna) do 724 zł (diesel).
Uploaded with ImageShack.us
-
Komentarz